Halti - Ota yhteyttäOta yhteyttä

OTA YHTEYTTÄ ASIAKASPALVELUUN

Haltin Asiakaspalvelu

Toivomme, että olet tyytyväinen tilaukseesi ja vietät ihania ulkoiluhetkiä Halti-tuotteiden parissa. Jos mielessäsi on kysyttävää tai haluat antaa palautetta, asiakaspalvelumme auttaa sähköpostin ja puhelimen välityksellä. Voit myös lähettää viestin alla olevan yhteydenottolomakkeen kautta.

Alta löydät muutamia verkkokauppaan liittyviä usein kysyttyjä kysymyksiä. Ennen yhteydenottoa kannattaa tarkistaa, jos näistä kysymyksistä ja vastauksista löytyy ratkaisu kysymykseesi.

Jos et löydä vastausta sivuiltamme, asiakaspalvelu-tiimimme auttaa sinua mielellään kaikenlaisissa Halti-kysymyksissä!

Verkkokauppaan liittyvät kysymykset

Tilaaminen

Kun olet valinnut haluamasi tuotteen, voit valita sen "Lisää koriin"-painikkeen kautta. Tällöin tuotteesi on mennyt ostoskoriin. Ostoskori löytyy verkkosivujen yläkulmasta oikeasta laidasta. Tätä kautta pääset tilaamaan tuotteet.

Ostoskoria painettuasi näet siellä tuotteet, jotka olet päättänyt ostaa. Tässä vaiheessa kannattaa vielä varmistaa, että tuotteet ovat haluamasi väriset sekä oikean kokoiset. Tämän jälkeen paina ”Siirry kassalle”-painiketta.

Seuraavalla sivulla täytät henkilötietosi sekä syötät mahdolliset alennus- tai lahjakoodit. Tämän jälkeen paina ”Jatka toimitustapaan”-painiketta.

Täällä pääset valitsemaan toimitustavan sekä halutun maksutavan. Jos valitset Postin tai Matkahuollon noutopisteen, Posti / Matkahuolto toimittaa tilauksesi automaattisesti valitsemaasi noutopisteeseen. Jos valitset Postin kotijakelun, Posti toimittaa paketin kotiosoitteeseesi.

Kun huomaat kirjoittaneesi väärät yhteystiedot, ota meihin yhteyttäyhteydenottolomakkeenkautta tai soittamalla numeroon 09 8520 8288. Yhteydenottolomakkeen kautta tulevaan viestiin tarvitsemme tilausnumerosi (#XXXX) sekä oikeat tietosi, jotta pystymme välittämään varastolle oikeat tiedot. 

Tilauksia ei valitettavasti pysty yhdistämään toisiinsa. Jokaiselle tilaukselle muodostuu omat seurantatiedot, joilla niitä voidaan seurata.

Valitettavasti tilauksiin ei voida lisätä tuotteita jälkikäteen. Teethän unohtuneelle tuotteelle uuden tilauksen verkkokaupassa

Palautus

Viisinumeroisen tilausnumeron (Esim. #12345) löydät sähköpostiisi tulleesta tilausvahvistuksesta sekä paketin mukana tulleesta lähetelistasta.

Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan siistiin pakkaukseen. Liitä palautukseen paketin mukana tullut palautuslomake täytettynä. Huomioithan, että verkkokauppatilausta ei voi vaihtaa tai palauttaa Halti-myymälässä.

PALAUTTAMINEN POSTILLA
Vaihtoehto 1: Palauta paketti Postin palvelupisteen kautta käyttämällä palautustunnusta 644821.

Vaihtoehto 2: Luo paketille Helposti-koodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti tai OmaPosti-sovelluksessa. Kirjoita Helposti-koodi pakettiin ja vie paketti Postin pakettiautomaattiin tai Postin palvelupisteeseen.

PALAUTTAMINEN MATKAHUOLLOLLA

Vaihtoehto 1: Palauta paketti Matkahuollon palvelupisteen kautta käyttämällä palautustunnusta 9547722.

Vaihtoehto 2: Rekisteröitymällä Matkahuollon asiakkaaksi voit hakea palautustunnuksella 9547722 aktivointikoodin Matkahuollon verkkosivuilta automaattiin palauttamista varten.

Ota aina talteen paketin seurantatunnus ja/tai kuitti tositteeksi palauttamisesta.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetät ilmoituksesi peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Tuote tulee palauttaa välittömästi tilauksen peruuttamisilmoituksen jälkeen.

Tuotteista maksamasi hinta palautetaan sinulle samalla maksutavalla, jota olet alun perin käyttänyt. Kun palautuksesi on vastaanotettu ja hyvitetty, saat tiedon asiasta sähköpostiisi.

Rahojen palautus tapahtuu viimeistään kahden viikon kuluessa. 

Verkkokaupassamme ei ole vaihtomahdollisuutta. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, palauta vääränkokoinen tuote verkkokauppaamme ja tee haluamastasi tuotteesta kokonaan uusi tilaus.

Huomioithan, että tuotteen hinta on aina verkkokaupassa sillä hetkellä voimassa oleva hinta eikä tilaukselle voida tehdä hyvityksiä jälkikäteen. Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi.

Valitettavasti verkkokaupasta tilattua tuotetta ei pysty palauttaamaan tai vaihtamaan myymälässä. Tuote tulee palauttaa postitse takaisin Haltin varastolle.

Palautuksesta menee automaattisesti info Svealle, joten sinun ei tarvitse olla erikseen yhteydessä heihin.

Maksaminen

Verkkokaupassamme käy lähes kaikki luotto- ja pankkikortit (Visa, Visa Electron, Mastercard), Mobilepay, Pivo ja Siirto. Voit maksaa tuotteet myös Svean laskulla tai erämaksulla. Myös Svean yrityslasku on mahdollinen. 

Siirry ostoskoriin oikean yläkulman ”Ostoskori”-painikkeesta. Kun olet tyytyväinen ostoskorissa oleviin tuotteisiin, paina ”Kassalle”-painiketta. Oikealla puolella näet kaikki ostoskorissa olevat tuotteet. Tuotteiden alla näet tekstilaatikon ”Lahjakortti tai alennuskoodi”. Mobiililaitteella tämä kohta näkyy ostoskorin yläosassa. Syötä koodisi tekstikenttään ja paina ”Käytä”. Tämän jälkeen järjestelmä laskee sinulle alennetun hinnan.

Huomioithan, että etukoodia/lahjakorttia ei pysty lisäämään tilaukselle jälkikäteen, jos tilaus on jo maksettu. Verkkokaupan lahjakortteja ei voi käyttää Halti myymälöissä.

Valitettavasti emme voi käyttää jälkikäteen tilauksiin lahjakortteja.

Joissakin tilanteissa tilausvahvistuksen saapuminen sähköpostiin saattaa kestää. Odota pari tuntia ja varmista, että kirjoitit sähköpostiosoitteesi oikein. Tarkista myös roskapostisi. Jos tilausvahvistus ei ole ilmestynyt sähköpostiisi kahden tunnin sisällä, ole ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluummeyhteydenottolomakkeenkautta tai soittamalla numeroon 09 8520 8288.

Kyseessä saattaa olla pankin päässä oleva tilapäinen häiriö. Odota hetki ja kokeile maksaa tilauksesi uudestaan. Mikäli tilaus ei kumminkaan onnistu, ole yhteydessä asiakaspalveluummeyhteydenottolomakkeenkautta. Huomioithan, että laskulla tai erämaksulla maksaessa Svea Ekonomi tekee luottotarkistuksen, jonka hyväksymiseen tai hylkäämiseen Haltin asiakaspalvelu ei voi vaikuttaa. 

Kun täytät yhteystietosi ja tilaat Halti World -uutiskirjeen, sinulle pitäisi tulla sähköpostiisi viesti, jossa on henkilökohtainen alennuskoodisi. Tarkistathan, onko viesti mennyt roskapostikansioon. Jos et ole saanut etukoodia muutaman tunnin sisällä, ole meihin yhteydessäyhteydenottolomakkeenkautta. Huomioithan, että uutiskirjeen etukoodin voi saada vain kerran.

Kun olemme vastaanottaneet tuotepalautuksesi, tämän jälkeen tieto menee eteenpäin laskuttajalle. Jos palautit koko tilauksen, sinun ei tarvitse maksaa laskua mutta jos palautit vain osan tuotteista, silloin laskusta maksetaan pidettyjen tuotteiden hinta.

Voit joko olla suoraan yhteydessä Svea Ekonomin asiakaspalveluun numeroon 09 42423031 tai sähköpostitse asiakasinfo@svea.fi Vaihtoehtoisesti voit myös olla meihin yhteydessäyhteydenottolomakkeenkautta tai soittamalla numeroon 09 8520 8288.

Toimitus

Halti lähettää sinulle sähköpostitse toimitusvahvistuksen, joka sisältää lähetystunnuksen. Voit seurata tilauksen kulkua Postin sivuilta täällä tai Matkahuollon sivuilta täällä täyttämällä lähetystunnuksen.

Normaali toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Sesonki- ja kampanja-aikoina toimitusaika voi olla pidempi.

Pääsääntöisesti Posti ja Matkahuolto säilyttää noutopisteiden paketit yhden viikon. Tarvittaessa paketin säilytysaikaa voidaan pidentää. Ole tällöin ystävällisesti yhteydessä Haltin asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeen kautta tai soittamalla numeroon 09 8520 8288.

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@halti.fi tai soittamalla numeroon 09 8520 8288, niin selvitämme asian.

Emme valitettavasti pysty muuttamaan asiakkaan valitsemaa noutopistettä. Paketti toimitetaan ensisijaisesti asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen tai asiakasta postinumeron perusteella lähimpään noutopisteeseen.

Mikäli tilaukselle valittu noutopiste on täynnä, Posti/Matkahuolto toimittaa paketin seuraavaksi lähimpään noutopisteeseen.

Mikäli asiakas on Postin Oma Posti -palvelussa valinnut itselleen oman noutopisteen, paketti toimitetaan kyseiseen noutopisteeseen, ellei tilaukseen ole erikseen valittu toista noutopistettä.

Lähetystunnus löytyy lähettämästämme toimitusvahvistuksesta. Jos toimitusvahvistus on hukkunut, saat tietää lähetystunnuksen laittamalle meille viestiä joko yhteydenottolomakkeen kautta tai soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 09 8520 8288. 

Voit joko valita noudon Postin tai Matkahuollon noutopisteestä, Postin postipaketti ja Matkahuollon lähellä-paketti toimitusmaksu on 5,90 € tai Postin kotijakelun, joka maksaa 8,90 €. Yli 150 € tilauksissa Postin postipaketti ja Matkahuollon lähellä-paketti on ilmainen.

Halti asiakaspalvelu

Arkisin klo 9 - 15

Asiakaspalvelu avoinna 21.2. klo 12-14.

Yhteydenotot sähköpostilla asiakaspalvelu@halti.fi

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tuotteisiimme ja palveluumme. Jos palautteesi koskee tilausta, ilmoitathan silloin myös tilausnumeron. Otamme myös mielelämme vastaan kaikenlaista palautetta ja kehitysehdotuksia.

09 8520 8288 Puhelun hinta on normaali paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksu.